Besökare

fredag 5 september 2014

Helg



 Hallå

Idag e det fredag och solen skiner , så det gör ont i ögonen! Nej jag bara skojar . men de e så härliga dagar nu ,,,,, idag e det väl min första dag som "frisk" . Härligt . Friskskrev mig i onsdag
bilbingo blev de men ingen vinst!
och igår vad jag med sys o svåger . "han " skulle hämta en motorcykel . Så jag passade  på att åka snålskjuts för att veckohandla.. Härligt när de e gjort....

Idag har det blivit städat o en garderob har rensats...

 Lite rastlös känner jag . I em ska mannens föräldrar hem säljas . å det känns ju skönt så det e i rullning nu, men det drar mycket jobb med sig... TÖMMA . oj oj oj säjer jag bara !
 Skönt att jag bara kan rulla tummarna och titta på..... ;-)

Nej nu önskar jag er en trevlig helg och jag kommer åter!



Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar