Besökare

onsdag 30 juli 2014

varmt


 Hallå

Nu vad det ett tag sedan igen!

På fredagen vad vi ju med pappa på vc och det va en helt underbar läkare... Han gjorde en verkligen grundlig undersökning, men inga fel och man kan hoppas de e värmen eller så e det en början till demens . Det får man ju se... men vi kan inte göra mycket mer ! <3

Helgen "flöt" fort iväg... Vi har sådan värme så det e helt otroligt... jag klagar verkligen inte . Men man orkar inte så mycket i  denna värmen... det nödvändiga blir gjort, men inte mycket mer ....
Fredag och söndag.... hade vi verkligen åska , jag avskyr de....
Sedan va de kalas i söndags , inte min favvo syssling precis...

Sedan e det ju si och så med maten , men jag har extremt svårt att äta...för jag håller på att dumpa ofta....
ja jag vet men jag upprepar mig.....

Idag har det blivit !

Frukost: 2 ägg
Lunch :  2 skivor kassler
På eftermiddan: 2 knäcke
vid middagen: 2 skorpor
Nu kl 22.30 kunde jag äta 2 knäcke !
Inte kul......men så e de!  

Sedan kan man tro att jag har fyllt år , men nej . Lite sommarpresenter har jag fått i veckan....
Titta !!!
Present 1 från M

Present 2 från S

Present 3 från S
Visst e det skönt med människor omkring sig som är snälla ! <3 er!

 nu ska jag sluta och jag återkommer!

Ha det bra och sköt om er!

Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar