Besökare

fredag 25 juli 2014

Pappas doktor




 Hej!

Idag va det ju lika varmt som dom andra dagarna....


Följde med sys o svåger till ett utav stadens shopping ställen (Eurostop) .. Mina bingo pengar ville ju inte ligga i min börs och svettas ..
I top + 1 par skor till mig
Mannen fick två Piké tröjor
De va de , dagens handling ... Trevligt!



Men sedan i eftermiddag ringer telefonen !


Jag svarar som vanligt .....Ja de e Anette

Hej Anette har du tid 1 min?
-Ja , det har jag väl ...äh men (som tur va så va jag lugn och sansad och inte bara sa nej, jag ska inget ha och slänger på luren , för de händer verkligen att jag gör)
- Jag heter S...... och ringer från vårdcentralen , du ska ju komma hit i morgon . med Pappan!
-Ja de ska jag ju ,
-Ursäkta jag ringer så här sent . men ni har bara 15 min , och om man kommer hit och betalar . , då ska man ha valuta för pengarna ! Skulle ni kunna komma kl 8.30 istället för då har jag mer tid! och ännu en gång en ursäkt för att han ringer sent! 
-Inga problem säjer jag , vi kommer halv nio.
-Bra då ses vi imorgon Anette med pappan ,
-De gör vi ....och jag tackar för att han hade ringt sen hej då!

Fattar ni vad lycklig jag blev!
Jag ringer ju direkt till syrran , och berättar för hon ska ju åxå med ... Hon blev lika glad ....
 Härligt med sådana läkare , jag hade en sådan läkare förr , men han flyttade.... :-(
 Så det är ju riktigt så man ser fram emot läkar besöket imorgon, Nu tog jag kanske i ja , men men ....
jag återkommer om detta.....

Nu ikväll blev det fredags städningen som blev gjord ... när solen hade börjat gå ner alltså.. dammsuga när det e vansinnigt varmt gillar jag inte , så kvällsstädning blir det hädanefter när det är så varmt.... 

Nej nu blir det inte mer idag!


 Va rädda om er

Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 11.00- 1 isglass
 Lunch 13.00-  2 knäcke
Mellis 16.00- 2 knäcke
Middag 18.00- 2 ägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar