Besökare

torsdag 31 juli 2014

Data , vagn, klipp

Godmorgon!
Idag e jag ledig , inte fel. Jag arb ju 3 dagar i veckan . Kommer säkert att uppdatera mig själv ,sedan...

Igår fick jag följa med "kioskvagnen" wow va jag tyckte om de. Vi gick säkert flera mil. men de va en sådan "boost" kände jag... Där tror jag att där skulle jag kunna jobba alltid.. Träffade ju mycket folk och de va bara så kul.... ( å de känns verkligen i ryggen idag)

Va och klippte mig igår me, ska bara försöka lägga i lite färg me idag....

Bingo på kvällen , men ingen vinst! Men trevligt!

När jag kom hem så hade mannen installerat vår nya data , hel nöjd ....
Alltså en bra dag igår och inte en enda DUMP heller.....

Ha en fin dag!

Jag återkommer!

Kram // Anette
 Frukost 7.30- 2 ägg
  Lunch 13.00-2 skorpor
 Mellis 15.00- sallad
 Mellis 17.30- 2 knäcke
 Middag 20.00- skorpor
 Mellis 22.00- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar