Besökare

torsdag 24 juli 2014

Värme


 Hallå

Sys o jag har varit på bilbingo i dagarna 2 nu, men 900 var har vi vunnit . Å de e vi nöjda med...

 har jobbat mina dagar denna veckan... så nu ska jag hälla ledigt några dagar .

Vi har extrem värme nu omkring 30 grader varmt varje dag. Okej värme vill jag väl ha men , nu tycker jag synd om alla som inte tål detta,
Min pappa tycker jag synd om + alla Gamla , sängliggande och många djur bara lider, och kanske små barn . Ja alla , alltså som har problem med värmen nu e de ju hemskt för... själv kan  jag dricka mycket , duscha när jag vill, sätta igång min fläkt och förflytta mig ... jag ska absolut inte klaga...

ja ja så e de allt!

ja ha o min Mojje e fortfarande inne , han vill /vågar inte gå ut. konstigt!

Som ni ser har jag blogg torka , så jag får väl sluta svamla och åter tacka för ni står ut med mina svammel inlägg!

Jag återkommer!


Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar