Besökare

måndag 21 juli 2014

Mojje, Pappa, Häcken,ingen semester!


 Hajjå

Nu vad de en vecka sedan . och semestern e slut , För oss iallafall. För denna gången! Bu Bu Bu  inget kul alls....

Men men jag fick ju semester efter många om och men så , nöjd och tacksam ska jag va!

Vad som har hänt sist , e väl:

Jag dumpar som tusan i denna värmen! När det e något annat än knäckebröd , så får jag dela upp mina 200gr i 2 portioner... Hur jäkla tråkigt som helst... Men så e de och jag vet att de inte e farligt , så tacksam igen ska jag väl va! 

Huset e snart färdigmålat , för denna gången . Nästa gång bor vi inte här . De säjer både jag och mannen min! :)) ( det gör vi säkert) Vi e inte så snabba av oss precis...

Pappa hade en svacka iförra veckan , men det rättade så där till sig. Men doktor besök ska vi på fredag... Så får vi se...

Katten Mojje har blivit lite konstig , Rädd för allt och shygg! MMM det måste åtgärdas om inget händer dom närmaste dagarna! Vi får gå till doktorn med han mää....

Häcken klippte vi i kväll och jag e duktigt trött nu...

Så lite uppdatering fick ni som hänger kvar!

Ha det gott , jag återkommer!

Ett nöje!

vackert!




Kram // Anette
 
Idag blev de!

 Frukost 5.30- 2 ägg

Lunch 12.00- 2 knäcke

Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- 2 knäcke m ägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar