Besökare

måndag 16 juni 2014

Af och tandvärk


 Hej
Och en ny vecka har börjat , + att jag är ute på bloggen .

Sist ni hörde något så skulle jag ju ha fatt i chefen på Af. .Men det va inte så lätt, möte och semester (lite ironiskt) . Men idag va jag på stridig,,,,,, så efter kanske sju samtal både genom växeln och direkt. Så fick jag prata med han. Och jag förklarade ju givetvis mitt ärende. Det första han sa :

Vem har gett ut  mitt namn? 

Hemlig vill han givetvis vara .
men han va trevlig och ville tänka på detta och ska återkomma till mig i veckan . Jag ringde även min chef och berättade , han skulle prata med denna på af me...( dom e säkert golf vänner) .. Så jag måste väl ändå få vara ledig.....

Jobb idag och jag blir givetvis mer och mer "varm i kläderna" men vid kassan där vill jag inte vara så där mycket än.... men de kommer väl.... i sinom tid.....

Helgen som va bara rann iväg.
Vaknade i lördags  morse kl 5 och hade dunder tandvärk. Måste bara gå till tandläkaren.... Nu har jag bestämt de.... hoppas jag ringer i morgon då me.... eller , jag kanske fegar...

Huset har fått sig en liten tvätt på en sida , mannen ska börja måla där i nästa vecka....Två sidor blev ju gjorda förra sommaren . Så dom andra står på tur nu , om det blir som planerat!...Väder och vind avgör och vilja och så mycket annat.......

i lördags åkte jag på en sådan dunderdump så jag hade ont i dagarna två.... "kellogs chips " frigoliten sa min kompis i B när jag berättade de för henne.... Hemskt...

Nä nu räcker de för denna gången! 




Kram // Anette

 Måndag!

+ 2 isglassar under dagen me...

 Frukost 7.30- 2 ägg
  Lunch 12.00- 2 knäcke
 Mellis 15.00- 2 skorpor

 Middag 19.00- sallad
 Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar