Besökare

onsdag 18 juni 2014

Ingen tandis

 Hallå

Idag va en djävlig dag, eller hur nu man ska säja...

Pratade bara med min tandläkares sköterska , hon förstod mig.
 - Jag förstår verkligen att du har ont Anette , annars hade du ju inte ringt , så började samtalet....

 Men min tandläkare sysslar inte med att DRA ut tänder , då ska jag till han först och då  ska han plåta mina tänder , skicka en remiss till vårt lasarett , sedan ska dom kalla mig . Som de e nu så är det mellan 5-6 mån väntetid. De svaret fick jag.
 Men det måste ju finnas någon som kan ta ut min tand . Jo , men inte han . då får du kontakta en annan tandläkare... så nu har jag  ingen tandläkare ,,,, men en ond tand fortfarande . Men jag fortsätter imorgon, de måste ju bara ordna sig-----

Att vara tandläkare o inte dra ut tänder . E ingen tandläkare....

sys o jag gick på bingo , fortfarande fattig och inte nöjd med dagen alltså.....










 Sköt er , o jag gör vad jag kan!



Kram // Anette

Frukost 5.30- 2 ägg

Lunch 12.00- 2 kncke

Mellis 16.00- 2 knäcke
Middag 18.00- 2 skorpor
Mellis 22.00- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar