Besökare

torsdag 24 april 2014

Tisdag o (måndag)

Godmorgon

Va så gräsligt trött igår ,
våren e trött , he hee he skönt att ha något att skylla på ....

Grejade och donade i går .... har ett linneskåp som har en viss tendens att bli rörig , eller någonstans mitt i så tappar jag kontrollen , då lägger jag in de på hög inte på sina platser...... det är så stort och bra så de e alltså för stort...
Men igår hystade jag ut allt och sorterade , rensade åxå givetvis.... så idag ska jag ha in alla 50 gardiner och alla 200 dukar stora som små. eller inte jag ska rensa en gång till idag, idag ska bara de som behövs med in , de som jag sparar för att jag har / fått / mammasaker / bra att ha , de åker idag..... :))

Sedan ringde min af förmedlare igår , jag ska på ett möte imorgon , om ett JOBB!
Lite lycklig e jag allt....
Bidrag e bidrag men lön smakar verkligen bättre !
Jag återkommer om denna sak.....


De va bilbingopremiär i går kväll på ett av av våra favvoställen . Vi kom givetvis dit , men fick åka hem igen. Högtalarna hade blivit stulna.
"FAN me" att folk inte kan se skillnad på mitt o ditt!


Nej nu e kl 4.45 och citronvattnet e intaget och mannens frukost ska fram !
Ha en fin dag alla ! ......

Sköt om er!


Kram // Anette

 Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 10.00- fil och muslie
 Lunch 12.00- lax i ugn + grönsaker
 Mellis 14.00- 1 twisterglass
 Mellis 17.00- 2 knäcke
 Middag 19.30- 2 knäcke
 Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar