Besökare

tisdag 22 april 2014

Påskhelg


 Hallå

Nu har det gått alldeles för lång tid sedan jag bloggade. 
Nu glömmer jag ju vad som har hänt.
En kompis från Borås har varit nere, trevligt som vanligt!
De e så gött , man behöver inte "spela" utan vill jag göra som vanligt så gör vi så.... gött....

Lite tråkigt hennes katt gick bort hemma i Borås...

Det har varit visning på stället. 11 st som e intresserade/ nyfikna de får ju framtiden visa!

Bil bingo i helgen . Jämnt upp!

Idag va jag och syrran med om en helt underbar grej.
Vi var inne i en exklusiv skoaffär här i Halmstad .   ( dyrt och bra)
Då kommer det in en "uteliggare/ utslagen man . som visade sina skor och skulle ha nya. Föreståndaren hittade ett par och denna mannen blev såglad för den passade och F.s hämtade den andra skon me.Bägge va bra och han va så nöjd!

-Hur dyra e dom ?
-Ja det e inte dyrt...
Så tittade han på sina skor och föreståndaren sa

- Du kan bara gå, dom e gratis , för dig!
-Tack tack , sa han då och va lycklig!
och gick ut med sina nya skor!

Helt underbart , visst finns det hopp! 
Syrran sa till Föreståndaren,att de va fint gjort, han sa de att han bruka får ett par skor ibland , men nu va det flera år sedan.. Visst e de skönt med fina människor! 




"Ursäkta hattandet"

Nu håller jag kvällen!

Va rädda om er!





Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar