Besökare

onsdag 5 mars 2014

Onsdag

 Hej!

Idag har jag verkligen varit med om en så härlig upplevelse. 

Jag skulle på en dags kurs om CV , 
Världens underbaraste människa , höll i detta. 3 timmar bara rusade iväg...Hon visste hur hon skulle fängsla en grupp.. Skratt och allvar blandat . Trevligt!
 Tack M! 

Sedan hade jag ju telefontid med doktorn, jo då han satte in en pilla för 
blodtrycket. 


Sedan ville han att jag skulle gå o ta ett EKG. Hallå Tat lugnt sa jag då . Så här sjuk som jag känner mig nu har jag inte varit på flera å. Men han menade att de va en normal åtgärd så man kunde jämföra , sedan så... okej...   

Okej då , ibörjan av nästa vecka då,,,,

Sedan va syster och svåger här och hjälpte till att få in pelletsen . Makaroner och köttfärssås , va lönen... R sa till syster när dom gick hem, 
-de där skulle jag kunna äta 5 dagar i veckan... 
Jag blir givetvis glad , gott betyg... 


 

 Godnatt va rädda om er!


Kram // Anette

 Frukost 7.30- 2 knäcke
Mellis 10.00- 1 ris
Lunch 12.00- sesamkaka + knäcke
 Mellis 14.00- 2 skorpor
 Middag 18.00- köttfärssås + lite pasta
Mellis 20.00- 1 apelsin + 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar