Besökare

söndag 2 mars 2014

gnäll



 Godkväll!

Har nu gått hela helgen med en inflammation i vänster ( som tur e) arm !

Har inte haft kraft eller ork , att göra något.....framförallt smärta har de funnits hela tiden . yippiee( ironisk)

Nej .. det har varit en skrot helg!

Nu kanske det har vänt för nu i kväll kan jag iallafall röra halva armen....

Så det blir ännu ett gnäll inslag !



Men måste bara berätta att jag gjorde en Pulled pork i går ..

http://www.recept.nu/liselotte-forslin/varmratter/kott/pulled-pork/

Men detta trådiga kött passar sorgligt nog inte min magsäck, Men nu e det provat o jag ger mig säkert på de fler gånger för de e ju ett smidigt sätt att laga mat på....


Tack för mig!

Ha de!




Kram // Anette


 Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 10.00- fil och muslie
 Lunch 12.00- Rest Pulled pork
Mellis 14.00- 2 skorpor
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00-kebab sallad
 Mellis 20.00- skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar