Besökare

söndag 30 mars 2014

25 År


 Hallå

Nu va det några dagar sedan, men det har varit några hektiska dagar ,
Dottern har fyllt . 25 år
I fredags så va det handling och mat leverans till far.
Sedan hjälpte jag M med lite plock . Så gott jag nu kunde!

Igår vad det kalas men vi va hemma vid 16.30 tiden .  Sedan fick ungdomarna ta över... Sedan va jag slut !

Och nu har vi ju gått över till sommartid . Det är inte så jobbigt att vrida fram kl men kroppen har ont av de!

Idag har vi ännu haft en härlig vår dag, jag har mest "legat lågt"

 För jag har fördärvat ryggen .Jag kan gå och så men det e inte kul med tabletter hela tiden ! Magen tar stryk , men så e de , det går kanske snart över!  

De e så mycket som skulle gjorts , men så tycker man ju alltid när man inget klarar av! 

slänger in lite bilder!
Familjen njuter i solen!

Njäää inte så gott

Zimba har kalas...

Kvällsmålet i fredags..

Mina blommor

M blomma
Tack för idag!



Kram // Anette

 Frukost 7.30- fil o muslie
Mellis 10.00- 2 knäcke
Lunch 12.00- Bönor + 1 schnitzel
 Mellis 16.00- 2 skorpor
 Middag 19.00- Kebab sallad
 Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar