Besökare

tisdag 18 februari 2014

Att bädda

 Hej

Idag började dagen skit ,


Nu kommer lite bloggtorka!



" jag fick bädda sängen "

-Jag och mannen min brukar byta tjänster på morgonen, jag fixar hans mat som han ska ha med sig... och han bäddar sängen ... 
de e ju mest en fix ide!
Men jag avskyr verkligen att bädda sängen, 
varför !!?? ingen aning säjer jag då...

Alltså jag fixade hans mat och han glömde bädda! ... Fattar ni vilka problem jag har ! 


Skämt och sidor , men detta e ju bara skoj! Ville bara dela med mig lite!


Nu 

Lite allvar!
 
Skulle iväg i morgon och kolla en praktik plats, men det blir inte = dom går i konkurs! Så va de med de...
De e ju trist! så nu vet jag inte vad som händer efter den 14: April...men men jag får kanske något annat.......



Sedan min vän som har varit lite krasslig , är på banan igen . Till nästa förkylning träder in... tidigast,,,,ca 2019 tror jag de blir!    förhoppningsvis


 Just nu i skrivandets stund , mår jag "pyton illa"

Orsaken e äpplet i kväll.... jag tål ju inte de... men ett rött fint "fröken" äpple kunde jag inte motstå. Så jag har mig själv att skylla , jag vet ju att min mage inte tål de........

Va rädda om er !

Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 knäcke
 Mellis 10.00- 1 clementine
Lunch 12.00- sallad
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 19.30- "tacos färs" + grönt
 Mellis 21.00-  2 skorpor + 1 äpple

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar