Besökare

måndag 3 februari 2014

3 x Halmstad


 Hej

Idag vad det jobbigt med bilen , den va törstig och ingen man hemma , vad gör jag jo. Kallar in svågern R . Han tankade min bil. Jag e oduglig.... Men nöjd blev jag ....

T ringde 11.15 då va han hemma och duschade, plockade ner lite prylar till sig....
Jobbigt med vak... :((

Jag körde hem,  tog dottern med hem , så hon fick prata lite med sin far me...
Sedan körde vi in till Halmstad igen handlade och lämnade dottern .

Kom hem , packade upp , då ringer far min. Bankgirot hade kommit åter till han . Men han hittade inte felet...  "Jag kommer då" ... så än en gång samma tur in till halmstad ... Han hade skickat kopian inte originalet... lätt att ta fel.. Bra det löste sig....

Alltså 3 ggr i Halmstad idag... inte kul alls ...

Dagens ena mellis

Gårdagens knäckebröd...

 Va rädda om er och varandra!

Kram // Anette

Frukost 7.30-2 ägg
 Mellis 10.00- 1 clementine

Lunch 12.00- 1 knäckesnacks + 1 kola

 Mellis 16.00-1 aktiva
 Middag 18.00- salladsbaren
 Mellis 20.00-2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar