Besökare

tisdag 7 januari 2014

Uppdatering

Hej

Igen!

Nu har det gått några dagar sedan sist, jag har varit ledig , både från bloggen och allt som hör till vardagen . Det har varit riktigt slappt och bekvämt . Men jag vet med mig att jag vill inte ha de så igentligen , rutiner och tider vill jag mest ha.... Då mår jag som bäst... Men några dagar e okej....

Idag åt vi den sista grönkålen för denna säsongen , jag har provat tre gånger , ( tror jag) nu , men jag mår skit efter varje gång . Dumpade som bara den och mannen blev så där inna rädd och ville bara hjälpa , men som de e går ju inte de..... Fan va de e trist. Dom andra jularna har jag ju klarat de...... f*n f*n f*n. Jag tycker nog att jag får svära och stå i , idetta fallet..... sååå nog om klagandet på detta inlägget.......

Beställde hem en sådandärinna , Bluetooth headset. Ja det bästa som jag har just nu. smidigt som tusan......

Snart ska han ner i källaren.....


Har inte skrivit vad jag har ätit dom sista dagarna ... inget ovanligt mer än jag äter ägg varje morgon nu istället för muslie . Sedan vet jag inte vilket som e nyttigast.... men jag e "äggtokig" för tillfället . Jä**igt konstigt om jag själv får säja de!

Ha de bra nu och va rädda om er!

Kram // Anette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar