Besökare

onsdag 8 januari 2014

Plantering


Hej

 Glömde faktiskt blogga igår såg ja,,, hehehehe som de kan bli!


  • Men idag har jag verkligen gjort något som har legat mig i "fatet" ett par veckor....
Jag har varit på banken och införskaffat mig en egen "DOSA" .... Det e så att våran Dosa som vi använder har stått på mannen i huset , frid och fröjd inga problem dom senaste "Massaåren" .. men nu ska jag ju rapportera in till af varje månad mina aktiviteter ,  (helt okej , så får dom mindre att göra) IRONISK...

Då måste man ha ett eget bank -id... då måste jag ha en egen dosa som jag har nu! yippie yippie

Den som tycker de e lätt att vara arbetslös , skulle jag vilja prata med , mellan fyra ögon......hm hm


  •  planterar och hystat lite utav julgrupperna...+ mina sommar Lisor åkte idag me..... 

  • Tvättat lite för fader min!
  • Haft telefon tjöt...
Har lite ångest idag faktiskt , för mannen och jag har bestämt att julen ska ut i morgon kväll. Så jag kan städa ordentligt på fredag... Vill ha kvar mina tomtar. Juuu ....



De var vad som blev kvar av tre gruppor!

Lisorna va gröna och fina men blommade inte , ut med dom...
 Nu e det dax att dra sig mot sängen!

Va rädda om er!

Kram // Anette


Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 10.30- 2 knäcke
Lunch 12.30- broccoli och skinka
Mellis 17.00- 2 knäcke
 Middag 19.00-  kycklinggryta o ris
Mellis 21.00- 2 skorpor o 2 clementiner vid tv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar