Besökare

tisdag 14 januari 2014

Tisdag fm


Hej

Nu e de dags att skriva lite på min blogg.. Jag har lite Torka för tillfället.... 

Sen i helgen har jag haft ont i leder och känt mig allmänt hängig ... Men inget bryter ut... tråkigt.....jag kanske ska vara sån här, ja vem vet... ;-)

Men mina kakelfogar har fått lite upp fräschning, fåglarna har mat.   tvätten e tvättad och ingen disk finns de , kattens låda e tömd, alla ljusstakar har nya ljus, toalett pappret e på fyllt lika så hushålls pappret, frysen e det mat i, kylen e på fylld...1.5 tim promenad e klar,
Nu e t o m bloggen klar !

Som ni ser BLOGGTORKA ....

Ha en bra dag och på sköt om er!

Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 11.00- 1 stoor clementin
 Lunch 12.00-sallad

 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- 2 knäcke + 2 spett
Mellis 21.00- 2 skorpor + 1 clementin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar