Besökare

måndag 27 januari 2014

snö

 Hallå

Idag har det varit jobb, sedan va det till far med matlådor (syrrans) och jag hade handlat åxå till han!

Hem och fixade dom vanliga sysslorna , pratade givetvis i telefon me. Med alla tyckte jag nog allt.....

Snön bara vräker ner för tillfället ,som de har gjort sen kl 16.00 .jag e skit tjurig... vill inta ha denna JÄ**a vinter...


 " Mannen Min " har kört sitt race på 5:2 idag ( ink en fastlagsbulle som han inte kunde motstå)  och jag äter lite lätt jag me....

Nej nu ska jag surfa lite och säkert en Beta blir de me...

Ha en trevlig mån kväll och en tisdag så " På återseende"

Kram // Anette


Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 10.00- 1 clementine
 Lunch 12.00- 1 apelsin
 Mellis 16.00-2 ägg
 Middag 18.00-  sallad och spett
Mellis 20.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar