Besökare

torsdag 30 januari 2014

Nu då...


 Hallå

Höll inte på att komma in på min blogg , den va Jätte konstig ( jag e dålig på att logga ut , kan ha med det att göra...), igår va de med märkligt ,, men men det såg konstigt ut och allt va virrpanna ,kunde inte skriva och det va märkligt! Men det blev bra sedan va allt väck o nu vill jag inte ens tänka på vad jag kanske har blivit .... taggar och doningar , jaja nu e den frisk iallafall.... Hoppas jag  .. Imorgon bitti kanske de e konstigt igen.... Då kanske den e överbelastad ...

Ja ja nog om gnäll på den biten...

Idag har jag "bara" fixat nästa veckas lunchlådor . 11 st .... Phu. Fasiken va tråkigt de e!

Körde in ved och har eldat hela dagen . Fryser mest tycker jag . Snö har vi fått mer och de e nog nu!

Katten e konstig , beter sig som en hund , ska va med hela tiden " bäras " och sitter o tigger som en hund . 88 år om man räknar i människor år, så han har nog blivit lite virrig och såååå

Har pratat lite löst ( skrev de igår men de kom inte med)  med dottern och syster min om att åka till värmen , men jag e ju så äckligt flygrädd. Jag ska tänka på de till efter helgen ....för och nackdelar ....

En fågel vet inte vad den heter!


Nej jag tror att jag ska bli björn i mitt andra liv , att gå i ide e ju inte fel...


Ha det gött på er!

Jag återkommer förhoppnings vis!

Kram // Anette


Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 10.00- 1 clementin
Lunch 12.30- Kyckling

Mellis 17.00- 2 knäcke
 Middag 19.00-  Broccoli + hamburgare
Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar