Besökare

torsdag 23 januari 2014

kallt


 Hej

Idag mådde jag dåligt på fm. Ville inte ha vinter  detta kyliga klimat  !

Hade ont i armar och ben, jag gick och la mig efter kaffe tidning och frukost...
Kände sedan lika dant i em , när jag frös . Ont som tusan. Det är ju givetvis jag som spänner mig så . nästan så hela kroppen kommer att krampa! Fryser konstant.....


 Syrran och jag hade bestämt att vi skulle åka BUSS idag , (jag hade kanske mer beordrat henne till att följa med mig) För jag vill kunna ha den möjligheten, men jag va ju tvungen att veta hur man gör . Men de va inga problem ... Trevligt va de åxå....
Sedan va det lite shopping race . 2 toppar till mig och en tröja till mannen , halva rea priset , det e fyndat de....
Det kan ju behövas att fynda , idag va de visst årets fattigaste dag . Dag innan löning är visst alltid de i januari månad , Enligt vår lokal radio!

Nej nu e jag slut!

Ha de!
Kram // Anette

Frukost 7.30- 2 ägg
 Mellis 10.00- 1 clementin
Lunch 12.00- 1 clementin
 Middag 18.00-2 clementiner
 Mellis 20.00- sallad och kycklingspett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar