Besökare

torsdag 21 november 2013

Vacker


 hallå

idag va det 5:2 för mannen . Jag gör vad jag kan . Inte lätt. Mår som en "skitprins"
Har en andedräkt som en "sopåkare" och ryggen känns som på en ryggrads lös person .....eller nej.. så e de nog inte! Ryggrad har jag och känns verkligen! Brrrrr sedan e de kallt som Sadan idag me...
Gnäll som bara den.... men varm blir jag ...... eller . nej... jag hoppades....

Dagen startade med en runda på gym. oj oj va det kändes bra DÄR... Sedan när jag skulle resa på mig ur bilen..... Ja tjena hallå... Det va jävligt....
In direkt duschade och sedan fram med fars matlådor .
Det blev 2 korv stroganoff + 2 ugnstekta falukorv +2 kassler med svampsås + en med grytbitar och ris......som jag knåpade ihop på fm....

Sedan märkte jag att katten hade ingen mer mat....5:2 va han inte alls intresserad av!

Till affären marsch ...

Där möter jag nog en av Hallands mest positiva  affärsinnehavare ... Givetvis lite surr med han och det va ju så lyckat att han avslutade samtalet med att
"  Va du glad du är både vacker och rik " ( han lät kanske lite ironisk)
De va min räddning idag ! Hade glömt det verkligen ... vacker och rik på samma dag...
Snacka om att smörja sina kunder ....
Men de va verkligen vad jag behövde idag...ett rejält skratt...
Värk som attan och kände mig som en pigg 80 åring och gick som en 100 åring ... Tack för de T ....Du gav mig dagens GARV!

Sedan va det bara soft och slick på ryggen resten av dagen...

Nej nu vet jag även att livet e jäkligt orättvist....... men men :((

Va rädda om er och varandra!

Kram // Anette 




Frukost 5.30- 2 ägg
Mellis 10.00- 1 Bappelsin
Lunch 12.00- fil och muslie
 Middag 19.30- sallad "SBaren" + 1 knäcke
Mellis 21.30- 1 skorpa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar