Besökare

torsdag 21 november 2013

Vitaminer

 Hallå

Idag va det som sagt va en gekås dag..Inte fel alls. Men de e tröttsamt , med allt detta folk.. Men va billigt! ........

Vi som e op ska ju äta en salig massa vitaminer B l a 
Mitt val kvinna, den  brukar jag köpa på Apoteket á 115 :- 
Nu köpte jag en förra gången när jag va i Ullared Multivitamin Kvinna á 12.95 .
Köpte på mig lite till nu .. Ja jag kanske blir lurad att de e inte samma saker i dessa piller. Men Men men .. Jag mår prima och min plånbok blir glad.... ;))




Nu ska vi visst få vår första snö , nu i natt. Kanske regn .... Men va de e tråkigt...
Fryser som "sadan"  hela tiden ..... vill ha sommar nu...

 Va rädda om er!

Kram // Anette

Frukost 5.30- 2 knäcke
 Mellis 10.00- fil och muslie
Lunch 12.00- 2 knäcke
Mellis 14.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- 2 knäcke
 Mellis 21.00- 2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar