Besökare

söndag 24 november 2013

Helgen som gott!

Hej

Nu har det gått några dagar till.
I fredags va vi hos far och putsade fönster och satte upp hans advents ljusstakar, fysiken va de e trevligt!
Igår va det en sådandag som bara rann iväg...
Idag me.....
Lite promenader har de blivit och igår kväll, va det Asiatiskt som stod på menyn. i vårt lilla samhälle har det funnits ett tag nu två Asiatiska "take away" / resturang ställen . jag  och mannen är nog bland dom sista som har provat ....Men nu e de gjort . Vem man än pratar med , bara berömmer dessa Place. Skete gott va de.... Det blir fler gånger.....

Idag va jag och sys ute och gick en sväng... inte fel i detta härliga kalla friska väder...
Idiot , tänker ni nog nu. hon bara gnäller att hon fryser , sen tycker hon de e gott 
Man kan tycka så... ;)))
Och så e de de måndag imorgon igen....

Jag vet att jag ska handla för far och sedan blir det väl att stryka gardiner.... "Mina stakar" ska upp i veckan!



Ha de!

Va rädda om er!

Kram // Anette

Söndag
Frukost 8.30- fil och muslie
   Lunch 12.00- kyckling i lergryta (rester)
 Mellis 14.00- 2 knäcke
   Middag 19.00-  "fläskfilé panna "
Mellis 21.00- 2 skorpor

Lördag
Frukost 7.30- fil och muslie
 Lunch 12.00- 2 knäcke
  Mellis 16.00- 1 skorpa
 Middag 19.00- Asiatisk mat
 Mellis 21.00- asiatisk mat

Fredag

Frukost 7.30- fil och muslie
Lunch 12.00- 2 knäcke
Mellis 14.00- ½ apelsin
Mellis 17.00- 2 skorpor
Middag 19.00- kyckling i lergryta
Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar