Besökare

torsdag 26 september 2013

Jamie Oliver

 Hej

Idag har det varit en plock dag!

Syrran följde med mig för jag skulle inhandla en säck solrosfrö till "mina" små fåglar! Sanslöst men jag kom hem med allt utom säcken med frö. Fick ringa mannen ,fjäskade lite . Han ordnar det i morgon! Får väl till lägga att det är för att jag har en sådan liten bil ! Den fick inte plats! :))

Imorgon ska 2 "tjejkompisar" komma ner över dagen från Borås! Då ska vi göra Halmstad! Så jag hinner inte!

Kolla in bilden jag har lagt in , denna fick jag idag av min dotter!
Vi va och handlade häromdagen till pappa (morfar) . Då såg jag givetvis detta stekjärn ... Ja ja jag och stekpanna .Stekjärn
Nu tycker jag ju att Jamie Oliver är en riktig Rolls Royse i köket , så det blir jag säkert nu me ! ;)) 
Men jag blev Sk*t glad . Grät gjorde jag ju givetvis! ja jag e hopplös.
"Du e snäll du Mamma " Jag vet att du vill ha de " Det va motiveringen!
Helt underbar dotter har jag i alla fall! <3<3<3


Dags att avrunda!

 Sköt om er!

Kram // Anette


Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
Lunch 13.00- keso 2.5 dl
 Middag 20.00- 2 knäcke
Mellis 22.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar