Besökare

lördag 9 november 2013

Morgon

God morgon Bloggen!

4.42 är uret en lördag morgon! Yippie näää , visst önskar jag att jag kunde sova lite till, men nä.

Igår morse hade jag "ramlat" på rygg . kom inte upp. va helt sk förlamad. Så fort jag försökte röra mig så bara skrek jag och kroppen ihop.... av värk... Mannen min fick hjälpa mig upp.... sedan efter någon timme va de okej.... men de e tuffa mornar när de e så. O de e längesedan det va så.... Känner för varje dag att jag gjorde rätt , att jag va tvungen att tacka nej , till jobbet.... Jag hade blivit helt fördärvad.....:((

Men igår kom vännen B , från Borås...
Så nu ska här tjattras i helgen....
Lergrytan på bilden + lite annat smått och gott fick jag. Jätte glad ! Helt underbart!
Tack fina B !

En tidig födelsepresent!
 
Nu ska jag ha lite mer kaffe och surfa och beta och kanske ta en knäcke och kanske bara gå runt , som jag e "tvungen till. Dessa "Värkligen" tidiga mornar,,.....

Ha en fin lördag !

Kram // Anette




Frukost 6.00- 2 knäcke
  Mellis 10.00-fil o muslie
Lunch 12.00-2 knäcke
Mellis 16.00- 2 skorpor
  Middag 18.00- Köttgryta m ris
Mellis 21.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar