Besökare

måndag 12 september 2011

En nektarin...

 Hej

En bekännelse först.
Igår  22.45 satt vi och tittade på en film, jag blev otroligt sugen på en nektarin. Då tog jag de! 
Det är alltså det första jag äter som inte har varit på mina mattider .
Det tycker jag e skit bra gjort av mig! " Klapp klapp på axeln ".

Idag startade dagen med att jag va på samtal, M var och hämtade mig kunde inte böja på benet.... Men nu ikväll är det bättre , som tur är!

Har otroligt ont i ryggen , har legat på spikmattan nu ikväll . Så det känns åxå bättre! Gott!

Sen åkte vi hem till M . Åt mellis  sen satte hon igång en film . Med Mel Gibson ... Visst e han bra? Lite charmig allt......Vi skulle ordnat middag , men vi hann inte , så det blev knäckisar för hela slanten idag....

Vi skulle vara hos pappa/ morfar efter middag , S skulle komma dit vi skulle städa av för honom lite!
Jag pratade med pappa i morse då sa jag de vi kommer efter middag. Okej säger han bara. När vi kommer efter middagen så har han städat själv ( så gott han kunde givetvis) . Det duger länge.
- Nej vi kan ju göra bättre saker när vi träffas tycker han då. Spela poker... Det lever han ju för kortleken... Så vi var väl där i knappt 2 timmar och spelade kort.  I love you Dad!

Nu ikväll är det världens blåsväder ute! Jag avskyr de!

Snart tid att sova...

Var rädda om varandra!
Kram// Anette



Frukost 7.30- 2knäckebröd
Mellis 10.00- 2 knäckebröd
Lunch 12.00-2 knäckebröd
Mellis 14.00- 1 risifrutti
Mellis 16.00- 1 nektarin
Middag 18.00-Kyckling, ris, choritzo  korv + ris ( 2,5 dl)
Mellis 20.00- 2 riskakor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar