Besökare

söndag 10 november 2013

Helg


 Hallå

Jaha , de va den helgen de...

Men det har varit en trevlig helg, B har ju varit här . Nu i efterhand känner jag att de va perfekt för min del. Behövde lite annat runt omkring mig.
Så jag har kunnat tänka på annat och inte bara på hur värdelös , man kan känna sig! När man får en Magboxning.... som jag fick ....
Det känns betydligt bättre nu , imorgon ska jag tillbaka till F.Universitetet och korrektur läsa böcker ... Det ska bli okej...

Igår va vi i Falkenberg en sväng på kvällen va vi hos sys och firade lite , både oss och lite pappor då . För M jobbar ett dunder pass på 12 timmar nu ikväll/natt och behövde vara hemma o ladda ,Därför denna lilla tillställning igår . B.l.a då... Trevligt hade vi...

Idag har det varit en lugn dag !

Ha det bäst!

Kram // Anette

Frukost 7.30-fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 knäcke
Lunch 12.00- 2 knäcke

 Mellis 16.00-2 knäcke
 Middag 18.00- kebabsallad
Mellis 20.00- rest

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar