Besökare

måndag 30 september 2013

Plånboken

 Hallå

Nu har det varit några dagar som jag inte bloggade på. Orkar inte fylla i min "matsedel" Den är väl som vanligt , mycke knäcke bröd . Förutom i fredags då när Borås tjejerna va här . Mat hanns ju inte mä. Fika och vatten va det väl som mest . mycket spring i butiker ! Köpte faktiskt inte så mycket ... Inte något faktiskt . 

 Fick en ny Plånbok/ mobil fodral av B .Som Tack för hjälpen! Helt klart blev jag lycklig för den! ( Se bild)

Igår va de bingo! 550:- till sys och mig var!

Idag va det matlåde dag . Har varit hos pappa idag + handlat för han . Imorgon e det tajt med tiden ! Tandläkaren står på schemat ... Uj uj uj inte kul.....


 Har en dumpning bara denna helgen i Lör kväll . på 1.5 skorpa , men det va väl kanske mitt eget fel. tog smör på! :(
Dixie 
Helgens blomma!

 Det är dax nu,,,,,,,

Sköt er!
Kram // Anette

Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.00- 1 skorpa
Lunch 12.00- 2 knäcke
 Mellis 15.00- 2 knäcke
Mellis 17.30- 1 clementin
 Middag 20.00 - 2 "hamburgare" m grönt
 Mellis 22.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar