Besökare

torsdag 26 september 2013

syltlök

 Hallå
 Idag fick jag tummen ur verkligen och kontaktade min v.c . Så om en vecka ska jag dit! Kolla upp de med fötterna + laktosintolerant ...

Grejat lite i min garderob....


Idag gjorde jag klart syltlöken! Det är ju så billigt att köpa ute. Men nu har jag testat så om 14 dagar så kan man smaka!

De va bingo ikväll för sista gången där... Som tur va för de va kallt som bara den... ingen vinst.....

 Mannen min kom hem  idag . Ja . det känns bara så underbart att man kan känna saknad efter 1.5 dygn att vara ifrån varandra !
Men vi har ju bara varit sambos i 28 år snart .. :)
Gött Så ! 



Färsk syltlök

morgonbild

färdig syltlök i sin lage...
 Sköt er!

Kram // Anette

Frukost 7.30- fil och muslie
Mellis 10.00- 1 banan
Lunch 12.00- "sallads baren"
  Mellis 17.00-   köttfärslimpa
 Middag 19.00- 1 knäcke
Mellis 20.00- 1 skorpa
Mellis 22.00  -2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar