Besökare

måndag 6 maj 2013

Söndag

 Gokväll!

Idag har det varit en trädgårds dag.

Planterat blommor, flyttat växter, tagit bort den "gamle" sandlådan , lagt ut jord , sått gräs...  osv. osv 
Så idag har det varit aktivitet i trädgården!

Härligt med våren... 

Ang maten idag så "drog" jag i mej lite mer majs än vad magen pallar. Mådde illa och det va inte trevligt.... :(


 Imorgon är det möte , Jag skickade ett mess i fredags till min handledare, om att jag måste få vara ledig T .Jag har inte fått något svar än... Jag uteblir bara . Det jag gör är juuuu  så extremt viktigt... Hmmm or not....

Godnatt med er !

Kram// Anette




Frukost 7.30- fil och muslie
 Mellis 10.00------
 Lunch 12.00-2 knäcke
 Mellis 14.00- 2 knäcke
Mellis 16.00- 1 isglass
 Middag 18.00-Kebab på ett salladsblad+majs
 Mellis 20.00-1 äpple

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar