Besökare

fredag 10 maj 2013

Aldrig ett äpple !

God morgon

Kunde bara inte blogga i går kväll.

Åt ett äpple kl 21 igår kväll. Åkte på en sån dumpning så jag trodde verkligen att jag skulle DÖ... verkligen det värsta hitten tills , vad jag kan komma i håg. det slutade När jag väl va så utmattad vid 23. 30 tiden så jag kunde somna . Helt jävla sanslöst va de....(Måste varit skalet som va hårdsmält ).  Ursäkta språket , men det behövs verkligen i detta fallet ....
 Mitt upp i allt elände så kunde jag faktiskt skratta för Mannen min frågade om jag inte ville ha ett glas samarin, det kan ju hjälpa tyckte han .
Javisst "kolsyrat" i magen e det läget hade absolut inte gjort det bättre ! Men tanken va god!
Aldrig mer äpple !!!!!!!!

På dagen va det trädgårds hjälp för dottern. Sedan en sväng hos pappa . Då ville han att kortleken skulle fram . Härligt , allt är i sin ordning... :))

Så de va de!

Ha en fin fredag!

Kram // Anette


Frukost 7.30- Fil och muslie
Mellis 11.00- 2 knäcke
Lunch 13.00- 2knäcke
Mellis 16.00- 2 knäcke
Middag 19.00- 1 karreskiva + sallad
Mellis 21.00- 1 "jävla" äpple

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar