Besökare

tisdag 26 februari 2013

Vinglaset mitt...

 Hallå!

Idag va det träning på morgonen. Jag fick verkligen sparka mig dit!
Att vara i Ullared är inte en dans utan det blir "Ömt" dagen efter!
( Men de e de värt)

Hade en huvudvärk i dag som va åt helv**e jobbig!  Vilade middag i 1½ timme . Gött!

Dammsugning , renbäddning + C & M + E kom hit på fm Och fikade! Givetvis inga kakor i detta hemmet , skorpor har jag ju , men nej . Dom går på viktväktarna me... Caffelatte = 9 points!  Hmmmm

Men att få en kram och puss av en liten fröken på 2½ år . Det va nog dagens höjd punkt! :)

Jag har Latte mjölk i mitt kaffe... Det är min 9:e poängare! :))

Mitt nya vinglas från Ullared , inhandlade bara ett . Mannen dricker inte vin och det är faktiskt inget vi bjuder på heller . Så ett till mig fick räcka! Läckert . Eller?
Imorgon e de handling för pappa!

Sedan får vi se!

va rädda om er!

Kram // Anette





Frukost 9.00- Fil och muslie
 Lunch 12.00- Kokt lax + kokta grönsaker
 Mellis 14.00- 1 skorpa
 Mellis 17.00- 2 knäcke
 Middag 19.00- korvstroganoff + ris
 Mellis 21.00- 3 skorpor

2 kommentarer:

  1. Supersnyggt vinglas :D
    Hoppas du får en bra dag. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt du tyckte det va fint...
      Tack snälla , min dag har varit bra , även din hoppas jag !
      Kram

      Radera