Besökare

tisdag 26 februari 2013

Svar på en kommentar....

Hallå!

En kommentar har ramlat bort , Men jag fick de på mailen!






Anonym har lämnat en ny kommentar till ditt inlägg "Gnället...":

Hej!
Jag har läst din blogg och tittat på din matsedel. äter inte du väldigt mycket knäckebröd och väldigt lite proteiner och mat? Är du inte rädd vad dina värden blir i kroppen om du inte äter ordentligt??

Svar:

Hej !
Absolut äter jag mycke knäckebröd!
 Håller med dig fullständigt!
Men jag mår så dåligt av mycket mat som SKA vara bra . Så jag har väl blivit insnöad.....

Har du tips får du gärna höra av dig!

Väldigt lite proteiner och mat skriver du!
Nej, eller nja... kroppen ligger nog på svält läge allt som oftast eftersom jag inte går ner i vikt...den tar åt sig alltså allt jag stoppar i mig!

proteinet försöker jag tänka på när jag tar  pålägg...på knäckebrödet.... skinka ,ost,  ägg....Leverpastej. Det är väl dom påläggen jag varvar mellan.....
Hade gärna velat kunna äta ägg oftare än vad jag kan ...... (mår illa) Älskade ägg förr....
Kött har jag ju svårt för emellanåt.....

Sedan värdena är bra . men man vet ju inte i framtiden......

Tack för kommentaren !
Är du OP ?

Ha en bra dag !
Kram // Anette



1 kommentar:

  1. Hej igen!
    Såg din kommentar nu....
    Jag är opad i oktober 2012. Mår jättebra och kan i princip äta allt. Har du börjat må dåligt nu eller har du gjort det hela tiden? Jag har minskat på kolhydrater lite grann eftersom jag dumpar på potatis ibland. grovt bröd går bra...
    Har du testat laktosfritt? En del säger att de mår bättre på det efter op.
    /Ann-Sofie

    SvaraRadera