Besökare

onsdag 27 februari 2013

Solen..


 Hallå

Jag börjar med att beklaga min tråkiga "matsedel"  jag är ju för jäkla lat ibland ...
Mannen hade middag  med sig och han e en "mackis" man . Både han och jag va hemma vid 18 tiden  ingen ville kocka .... Så det blev macka till kvällen ...
Jag vet det blir de i morgon me... Mannen ska ut på restaurang på middagen .....och jag "leker" väl till det här hemma ... ;))...

lite grönska

och lite till...
Men vädret idag har ju bara varit så skönt , på fm då alltså...Solen sken och snön töade . Helt under bart... Va ute och kände bara sicken kick man fick Det finns hopp även för att sommaren kommer i år med...Gött...

Har varit chaufför åt pappa idag.... han behövde ha hem lite proviant....

"The thing" ringde från af idag .... jag blir så trött...
Nu hade han fått papper på vad jag skulle "vara" och göra något... Alldeles galet håll enligt mig.. (snöstorp) åker jag buss får jag ju byta buss och ha mig... icke sa nicke ... det blir väl galet nog jo man mäter fågelvägen ...

- Ja men mät dom inne i stan då i stället ...säger jag.
- Nej. Man mäter bara en gång....

ÅÅÅÅ vad det e enkelt å jobba på af....eller ..... Måste de vara ....

Han tittar på mig när jag har träffat han "som om jag e något katten har släpat in! "
De kanske jag e , men man behöver väl inte visa det så öppet...
Nog om de .. men fortsättning följer.....


Imorgon är det träning ...sedan ska jag bara rensa navelludd!

Ha de gott  - va rädda om er!

Kram // Anette



Frukost 7.30- Fil och muslie
 Mellis 10.00- 2 skorpor
Lunch 12.00- 1½ knäck + lite risifrutti
 Mellis 16.00- 1 apelsin

 Middag 18.00- knäcke
 Mellis 20.00- 1 apelsin + 2 skorpor vid tv under kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar