Besökare

tisdag 26 februari 2013

Gnället...

 Hej

Började dagen med att träna....

Sedan bar det av till AF på fm. .....Alltså "arbetsförnedringen"

.....Ni som har läst mina turer innan . Idag sa han .
-Jag vet inte hur man räkna ut vilket företag du ska på studiebesök på ( som jag ska vara på då) . Jag skickar över det till en kollega!
Eftersom du inte själv kan välja...
( Alltså en i Stockholm ska räkna ut detta sedan ska han kontakta mig! )

På 13min då hade jag gått 100m. Sedan upp en vån "pratat" ner igen en vån.  Bort 100m sedan var jag åter vid bilen! Fyyyyy .
Jag sa ju även
- det är ju ett jobb /sysselsättning / Något meningsfullt jag vill ha! Inget dravvel på dessa platser ....
-Nu tar vi det lugnt! sa han då  .... Fasiken det händer ju inte något meningsfullt....

Nästan 4mil sammanlagt tur och retur. Givande .
Vad e de för fel på att prata i telefon?

Alltså. Att vara arbetslös, ha en åkomma så man inte kan fungera normalt i arbetslivet.
Är så jäkla trist, min sjö av pengar växer ju inte precis .... "Öken de e öken" som Robban sjöng en gång på 1700 frost!

Nog om de!

Sedan bar det av till Ullared!
Ja det behövs ju inte orda mer om de.... Trevligt och åter trevligt!

Så nu orkar jag inte mer idag!

Godnatt!
Va rädda om er!
"tack Sys"
Kram // Anette






Frukost 9.00-Fil och muslie
 Mellis 11.00- 2 knäcke
 Lunch 13.00- 2 knäcke på ullareds pakering
Mellis 17.00- frukt sallad
 Middag 19.00- 2.5 knäcke
Mellis 21.00- 2 skorpor + lite fruktsallad

5 kommentarer:

  1. Woohoo
    Ullared :D
    Fick en inbjudan av mina vänner, de ska kidnappa mig dit dagen innan jag ska opereras, bara för att jag inte ska gå hemma och bara vänta :D

    Hoppas du gjorde massor med fynd :D
    Ha en skön dag...kram Jonaz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va trevligt! Absolut bästa stället att skingra tankarna på....:D Har du fått tid ????
      Sedan gör man "alltid" fynd . Men det åker allt med ner, en del onödigt åxå...Ha det bäst ! Kram// Anette

      Radera
  2. Hej!
    Jag har läst din blogg och tittat på din matsedel. äter inte du väldigt mycket knäckebröd och väldigt lite proteiner och mat? Är du inte rädd vad dina värden blir i kroppen om du inte äter ordentligt??

    SvaraRadera
  3. Yep, ska op. den 4:e april. Så jag flyter LÄÄÄNGE lol Kram Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lycka till! Givetvis e det kämpigt ibland . Men du får något "gott" utav de!
      Kraaaam :))

      Radera