Besökare

onsdag 6 februari 2013

Smycken...


 Hallo!

Det blev träning i morse 70 min....

Sedan va jag o sys runt i lite Guldsmeds affärer . Först va vi i den lokala smedjan . Men dom hade inte sådant hon skulle ha( jag va bara med som smakråd idag) .

- Jag hade lätt kunnat köpa mycket . Men jag är inte så mycket för smycken. Det jag har på mig det blir hängande . Jag är så dålig på att skifta mina "juveler"  Min plånbok behövdes inte öppnas . "som tur va"  ... 

Men fint blir de... Sys handlade...

Det har faktiskt inte varit så mycket idag.... tvätt o sådant som vanligt. Begriper inte 2 personer , Och jag tycker jag tvättat alltid. Men det gör mycket dom dagarna som jag tränar bara där är ju en maskin med kläder + handdukar! Ja ja jag slipper ju tvätta för hand!

Lite bilder hystar jag in!


När jag åkte bil och bara testade min telefon...

Grönsaker!

Vitkål,köttfärs,lök,vitlök, morötter o lite annat smått och gott! 


 Så de va allt!

Va rädda om er!

Kram //  Anette


Frukost 9.00- Fil och muslie
Mellis 11.00- 2 knäcke
 Lunch 13.00- 2 knäcke
 Mellis 16.00- 1 apelsin
 Middag 18.00-kålröra
Mellis 20.00- 2 skorpor
Mellis -22.00 - 1 apelsin

2 kommentarer:

  1. kikar in och önskar dig en bra dag.
    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!
      Framför allt att du ger mig en kommentar då & då . Ser ju att jag har besökare men... dom är urdåliga på att kommentera. Så jag tackar dig för att du tittar in o lyfter min blogg!
      Kram !

      Radera