Besökare

tisdag 2 oktober 2012

Ingen respons....

 Godkväll!

Tränade i 70 min i morse , cyklade dit!  Hade en "ny" cykel! Men den blev inte långvarig här inte . Man måste ju kunna bromsa... Fotbroms fanns inte , växlarna kunde jag inte heller. 6 / 12 växlad . Det va för mycket för mig! Så den får dottern imorgon! Kör försiktigt!

Sedan var det fönsterputs på schemat . Mmmm efter lite regn så kom uppehållet! Men sedan fick jag sådan huvudvärk, Fick vila . ( tror att en förkylning är på intågande).....

Sedan när mannen kom hem så , var vi hos S & B T skullle hjälpa till med ett skåp! Himla fin lägenhet!
 Välkomna tillbaks! Till Byn!

Imorgon är det vägning , det är väl för mycket att hoppas på ned gång ( Kvinnliga veckan) .....

Jag återkommer!

Kram // Anette





Frukost 9.00- Fil och muslie
 Mellis 11.00- 2 knäcke m skinka och keso
 Lunch 13.00-  rester "rotmos"
 Mellis 16.00- 2 knäcke
Middag 19.30- Potatis gratäng + kassler
 Mellis 21.30- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar