Besökare

onsdag 1 augusti 2012

Onsdag,tisdag,måndag

 Onsdag morgon !
idag blir det ingen vägning !
En liten mörk bild på min knäckemacka!
Ni ser på dom sista dagarna som jag har slarvat, Hopplös . Men jag ska inte skylla på något . Jag är jag!

Men som ni ser har jag inte bloggat , på nån dag!
Det är den här jäkla åskans fel!
Jag bloggar på kvällar eller mornar . Javisst ! Då har det åskat så ingen data har jag velat sitta vid! Åskrädd som jag är!

Men jag kan ju berätta att ! Nu är det bara listerna som ska målas i vår hall , sen är den klar!
Men som sagt va , vi är så snurriga i denna familj så det finns inte !

Färgen har vi haft sen länge hemma ju !  Syrran frågade mig i helgen , vilken färg ska ni ha. Jag visste inte , terracotta , latte färg . Ja jag gissade !

Det va grå färg i burkarna! Okej! Ja ja fin blir de! Som sagt va snurrigt!

Lite loppisar! Skolan är igång igen! Oväder ja det är väl som har hänt dom sista dagarna .
Dumpade i måndags kväll på glass sorbet!
Ca 2 dl max 2.5 va det mätte inte upp de!
Trodde min sista stund va kommen! Jag sa till T , jag ska aldrig äta de mer!
Kved och hade mig!
Då svarar han- Du behöver ju inte äta så mycket .
Jag gick i taket! ( TYST då alltså)
Jaag kan inte äta mycket, det va inte mycket!  Jag kan aldrig unna mig något tycker jag .... Grät och mådde skit!!! Efter ca 4 tim kände jag mig som många gör på julafton . Uppgäst och fortfarande äckligt mätt! härligt ,,, Nej inte på en fläck !
Men tittade på en Wallander film så det blev bra till slut ... Men så har jag de just nu!



Oj kl ränner om 30 min ska jag vara på skolan !
Ha en bra dag!

Kramm// Anette



 tisdag

 Frukost 7.30-Musli + fil  ½ pot
 Mellis 10.00- 1 knäcke
Lunch 12.00- 2 knäcke
 Mellis 14.00-  2 knäcke
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00-  2 knäcke
Mellis 20.00-2 knäcke

 Måndag!

Frukost 7.30- musli och fil
 Mellis 10.00- knäcke
 Lunch 12.00-  knäcke
Mellis 14.00- knäcke
Mellis 16.00- knäcke
 Middag 18.00- knäcke
 Mellis 20.00- Ca: 2-2,5 dl glass sorbet ( dumpade som F*n )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar