Besökare

torsdag 2 augusti 2012

onsdagen som är slut...

 Godkväll!

Idag va det skola.
 Pratade med en man idag i 50 års åldern ! Han hade papper på att han behövde vara hemma. Sjuk av värk och mycket annat. sjukkassan godtar inte något läka intyg , utan ut i åtgärd .. Pang bom . Ingen talan  .. Jag skäms fortfarande för denna regering vi har... den skulle smaka sin egen medicine. Fas 3 är hemsk . Har ju bara 1 dag kvar på mitt program .. Imorgon är det sista dagen.. Så man kan ju undra var jag har blivit "slängd"...
Så from Måndag är jag arbetslös. WOW o not!

... Nu hade jag sagt mig för att detta blogginlägg skulle jag inte gnälla på ... Hoppsan det blev inte många rader utan....  "skärpning Anette"



 .... Data... jag kan det jag behöver.. å va det är trist. Men jag assisterade lite i dag. vi hade vikarie och hon hade det inte lätt......

Listorna blev inte klara idag.... Det kommer ju en ny dag imorgon ...

Min middag
Sedan va jag och sys på bilbingo . Ingen vinst!

Nu är det natten!

var rädda om er!

Kram // Anette








Frukost 7.30- Muslie och fil
 Mellis 10.00- 2 skorpor
Lunch 12.00- torsk + grönsaker+ kall sås
 Mellis 16.00- 2 skorpor
 Middag 18.00-  färsk pasta + bacon+korv
Mellis 20.00-2 knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar