Besökare

lördag 21 juli 2012

Hoj

 Godkväll!

Idag var det en lång dag!

Uppe innan fem. *vink vink * T 
Sen var det bara att sätta fart på dagen ,

Syrran och jag tog och cyklade till Halmstad idag , det var mest en impuls grej. Våra Gubar , Ska på något i morgon (tittar på bilar) Tror jag! Så då skulle dom ha in sina cyklar och parkera hos dottern för det är visst problem med parkering ! Då fick jag ju en snilleblixt . Men vi ( sys och jag) kan cykla in våra hojar om ni kan använda tjej cyklar . Ja det var ju inga problem!
Så det gick ju bra! Öm i rumpen är det nog läge för i morgon!
Bildbevis 1

Bildbevis 2 

 Sedan körde dottern oss hem!
Så på måndag morgon ska vi cykla hem hojarna! :))

Sedan har jag bara grejat med hallen !
Kanske kan börja måla i helgen ! ;)

Allt tar sin tid!

Sköt om er ! Glöm inte att vara rädda om varandra!

Kram // Anette


Frukost 7.30-Muslie och yoggie
 Mellis 12.00- 2 knäcke m köttbullar
Mellis 15.00- 2 skorpor
Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- potatis och "fläskfilepanna"
 Mellis 20.00-   Repris

1 kommentar:

  1. Så jäkla duktiga Ni var som cyklade till stan!!!!!
    Jag bockar å niger för Er....
    Ja mycket har hänt i ditt liv måste kännas härligt.....
    Bamse kram till dig.... Lis....

    SvaraRadera