Besökare

fredag 27 juli 2012

Fredag morgon...

 Godmorgon !
Det blir ett inlägg på  morgonen  idag! 
Ville inte i går kväll!

Har varit ute o PW med syster min , lika dan runda som i går... Fasiken vad det rullar på med dessa promenader .. om jag själv får säga de... hi hi hi hi  ingen kan hindra mig ! 

Men dagen var bra igår..


Söt som socker!
Hade besök av en C och liten Alva , C tittade in me... Alltid trevligt att tjöta!

Sedan var det meningen att jag skulle till staden igår och inhandla eller prova nya träningsskor! Men jag stannade hemma. Idag e det meningen att det ska bli av .. Kanske..

Läser.. slappa... äta... prata i telefon ....

Min hall står still ... mannen är inte klar med det som han ska göra innan jag kan "kleta" på min färg.... men i helgen kanske han kan bli de.... Han har och har haft mycket annat som går före min (vår)  hall. Som sagt va den går inte ifrån oss...
Men jag skulle vilja ha allt på sin plats. inte hårborsten i en skål på rumsbordet eller skorna i trappan upp på andra vån eller en liten stege i hallen som min avlastningsbord ( nyckel telefon  OSV)... Men men jag ska inte gnälla nu...
Idag är det grille dag ... Men nu är det dagens frukost som ska intagas!

Ha en bra dag!
Sköt om er!

Kram // Anette


Frukost 7.30-muslie och fil
 Mellis 10.00- 1 knäcke
Lunch 13.00- 2 dl = färskpasta + köttbullar
 Mellis 16.00- 2 knäcke
 Middag 18.00- 1 isglass
 Mellis 20.00- 2knäcke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar