Besökare

måndag 28 maj 2012

Rensat....

 Godkväll!

Idag har det varit en härlig dag!

Tog faktiskt cykeln idag när jag skulle "upp" och träna . X i taket. Brukar bara göra det om jag är tvingad. För min frukost och dusch brukar kalla alldeles för mycket. Så jag har vansinnigt bråttom hem, men idag trotsade jag det.... och det gick bra så det kan man ju fortsätta med då....

 Har faktiskt haft lite sviter idag från gårdagens dumpning,,, Har ätit för lite och svårt för att dricka....

Har tvättat , gjort müsli,  har rensat i garderoben, + en byrå. Vet bara att jag har för mycket kläder , (allt utom byxor) jag är hopplös. Sedan använder man bara 30% kanske.... Grrrrr slå mig...

Sedan var det handling för far och sedan dit....

Sedan var det kvällen!

Nu ska jag kolla runt lite!
var rädda om er !
 Kram // Anette





Frukost 9.00-2 knäcke
Lunch 11.30- spätta rester
Mellis 14.00- 1 knäcke
Mellis 16.00- 1 knäcke

Middag  20.00- Lax i ugn på grönsaks bädd...

3 kommentarer:

  1. God kväll..
    Släng inte kläderna, de finns hem till dem med....
    De har gått åt, nästan alla, jag fick sist vi var över...
    Vi ska över till midsommar, om du vill tar jag gärna hand om ditt som du ränsar ut....
    För har skriker folk efter lite större kläder..
    Ha en go kväll...
    Kram Lis.....

    SvaraRadera
  2. Hej Vännen!

    Denna rensning var mest underkläder och sockar .Sedan bytade jag vinter kläderna och sommarkläderna till olika garderober. Så det finns bara något plagg i säcken till "östkusten" jag tänker på dig... Så jag hojtar till när det blir mer lönt att hämta !
    Sköt om dig!
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Gud så trevligt att vi på ostkusten har en egen säck.hahahahahahah..... Blir glad att du tänker på mig... Jag tänkte direkt, släng inte.. Men det var en vår rensning så då förstår jag.....
    Ja det är bara att hojta till, så får det bli en tripp till sverges framsida..
    Ha det gott.. Kram Lis....

    SvaraRadera