Besökare

måndag 21 maj 2012

Byxor.

 Hej!

Dagen har varit het!

Men det gick bra hos sjukgymnastiken , jag fick lite övningar -stretch - som jag ska göra , har kanske varit väldigt slarvig med detta!
Tränade i alla fall  60 min.

Min mage har  idag  varit helt urusel... Mått illa "så gott som vid varje måltid"  Helv***, Förbannade. Sk**. är inte alls nöjd sådana här dagar! Vätska har jag fått i mig . Försökte äta ägg ikväll me.Det ska ju vara så förbenat nyttigt!  Blääää inte idag inte...


Sedan skulle givetvis jag ha fram lite andra byxor idag eftersom det är varmt.... 1 par resten bara tappade jag ( trädgårdsbyxor blir de) . Jovisst... Arg som ett bi för detta.... Givetvis har jag ju vetat detta , men , om man förskjuter det framför sig, så kan det ju hända att det försvinner! Blundar man , så ser man ju inte.... Grrr

Jag är absolut inte pigg på att köpa kläder nu...

Fattar vad mina nära och kära ha fått stå ut med idag! Bara gnällig och väldigt negativ idag... men jag vill inte vara de . .... Imorgon hoppas jag att jag kan vara mer positiv... !

Men blommor köpte vi idag, det är roligare...
Var även och handlade för min pappa .

Imorgon ska det planteras och  skolgång i morgon!

Ha en godnatt !
Var rädda om er!


Kram // Anette





Frukost 9.00- Yoghurt + musli
 Mellis 11.00-2 knäcke
 Lunch 13.30- köttbullar ( illa mående)
Mellis 15.30- 1 .5 knäcke (illamående)
  Middag 18.00-1knäcke med ägg på (som jag inte ens tycker om) illamående
 Mellis 20.00-2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar