Besökare

måndag 21 maj 2012

Att blogga....

Nu är helgen slut och jag har inte bloggat på några dagar.
 Ibland / ofta skriver jag ju bara dravvel.... Men det roar kanske någon...
Så jag har tänkt över detta med bloggande.......
Snart firar jag och min Lilla magsäck 1 år , så innan dess så måste jag ha bestämt mig... Sluta blogga vill jag inte , för jag saknar detta med att skriva av sig ...men jag kanske bara skriver några dagar i veckan ... vi får se...
 

Helgen har varit lugn ..

Planterat en hel del blommor( men mer blir de) ..
Sommaren har kommit  iallafall... Man kan ha öppet utan att frysa ...
"Trädgårds prylarna" har kommit fram... Gott... Det är ju så härligt när man kan sitta ute .

Idag är det första dagen som jag inte har varit yr . Härligt! Ska ju som sagt va till sjukgymnasten imorgon . Ska ju träna med så , vi får se ....

Mannen och jag bestämde att nu ska vi bara äta lagad mat på kvällen . Så jag kanske sköter mig  och inte bara knäckebröd i flera dagar.... Hmmmm jag lider inte . Slipper  iallafall att göra matlådor till han på helgen . Vi får se allt är ju bra i början , jag tror nog han saknar sin middag mitt på dagen!

Städade i fredags , glömde givetvis att äta på klockslaget. 10.00 . Syrran skulle hit och jag hade lovat att steka spätta så jag kunde ju inte vifta hur mycket som helst med mina tider, Så jag fick stressat i mig knäckemacka på Fm. DUMPADE  som in i vassen... Stress och äta går inte för min del. Det vet jag ju om, men man kanske lär sin någon gång .
Syrran och jag va på bingo i går Hon vann 400 kr .. Bra! ( jag fick hälften)

Nej nu kallar sängen ..

Var rädda om er!
Kram // Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar