Besökare

torsdag 19 april 2012

Torsdagens slit..

 Hej!

Idag var det skola sen körde jag hemåt en sväng .
Sedan träning!
 
 Syrran kunde följa med idag! Hon har haft problem med ett muskelfäste i ljumsken så jag har varit utan tränings kompis ett tag! ( dom få gångerna, jag har varit där)

Men idag ville hon försöka och jag fixade så hon fick verkligen ligga i! Hi hi hi  roligt va det och hon ville själv... Hoppas hon inte får allt för mycket sviter i morgon för mitt plågande. PS, Ett tilllägg på mitt visitkort Alltså PT....Om jag nu hade haft något....

imorgon ska jag bara .... vet inte faktiskt...

Slut för idag!

Var rädda om er! 

Kram // Anette

Frukost 7.30- Müsli och yoghurt
Lunch 12.00- 1 färdigt knäckebröd
Mellis 14.00- 2 knäckebröd med avokado
 Mellis 16.30-2 knäcke
 Middag 19.30- 125 gr lax + sommargrönsaker 125 gr (foliebakat)
Mellis 22.00- 2 skorpor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar