Besökare

lördag 21 april 2012

Lördagsmorgon...

 Hallå


Morgon bloggning , trött igår och pigg idag!
 Igår hade jag en riktig lat dag.
Dagen gick åt till att göra Müsli, läste gjorde jag, var och veckohandlade , fikade. Pratade i telefon givetvis...
Så det var en liten inblick i min fredag....
Ha en trevlig lördag...

Kram // Anette

 


Frukost 7.30- Müsli och yoghurt
 Mellis 10.00- 2 knäcke
 Lunch 12.00- 2 skorpor
Mellis 16.30- 2 knäcke
 Middag 19.30- kassler , sallad, potatisgratäng
 Mellis 22.30- 3 skorpor

2 kommentarer:

  1. Men människa???..Vad lever du på...LUFT???
    Eller kolhydrater bara?
    Glöm inte alla proteiner vi måste ha för att inte tappa musklerna.
    Jag hade aldrig kunnat äta såhär då hade kroppen lidit ihjäl,blir du inte trött??
    Ta hand om dig i massor,kramizar

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Ja jag vet mina matsedlar ser väldigt märkliga ut... Men jag för min del , mår bäst när jag får mina knäckebröd , (fullkorn)försöker för det mesta välja "gott och nyttigt pålägg". Annars kanske jag ger upp, Jag dumpar så äckligt fort på kött, kan inte äta det. Kyckling är okej, fisk är bäst.Frukt får jag bara ont av , likadant med grönsaker. Socker och fett dumpar jag med på . sen får jag väl tilllägga att det är ju inte ofta jag är hungrig , jag får tvinga i mig min mat! Därför är min matsedel mycket ensidig tycker jag själv. men jag mår bra på den....
    Ps. jag blir inte trött!
    Kram kram // Anette

    SvaraRadera