Besökare

onsdag 18 april 2012

Nästan...

 Hallå

 

Idag var det en både bra och dålig vägdag. Trodde faktiskt att jag skulle nå 40 sträcket idag. Men Icke då.... Men  , jag får se nästa vecka , då kanske....

På skolan idag så var det data. Jag skrev mitt CV .

Dottern ringde igår och ville vi skulle äta lunch i hop. Hon skulle göra "kyckling med sting "  det var länge sedan jag  åt, så det tackade jag ju inte nej till.  Så jag körde till hennes lilla bo efter skolan . Så då hade vi riktigt mysigt. Härligt!

Sen i slutet på em så var jag ute och gick ett tag 38 min . Jag hade laddat ner en App som skulle tala om allt , hur jag gick, var jag gick , hur länge , kaloriförbrukning . Men mycket sådant är ju på engelska , jag tycker inte om de... Jag är inte alls allert på engelska . Jag kunde givetvis fråga mannen , han kan . Men nej, jag ska fixa det eller så skippar jag den.....


Imorgon ska jag träna...
Skola me....

Ha det bäst på er !
Var rädda om er!

Kram // Anette







Frukost 7.30-Müsli och yoghurt
 Mellis 10.00- 2knäckebröd
 Lunch 12.00- 2 dl kyckling (med sting) Hos M
 Mellis 14.00- 2 skorpor
 Middag 19.30- 2 knäcke med brie ost
 Mellis 21.30- Kanske 2 skorpor eller inget alls...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar