Besökare

måndag 3 oktober 2011

Regn & rusk

 Hallo
Idag var det träning på morgonen , sen vad det hem till frukosten .
Alla mattider blir så ruckade dom dagar jag tränar.

Min frukost kan jag ju inte ta innan träning , varför? , jo det ska jag tala om jag får inte ner en bit...Jag måste vara uppe några timmar innan jag äter!!!
Det är bara sen jag fick min diabetes som jag kan inta frukost , då var jag ju tvungen . men frukost är ju viktigt , men det är pest och pina !!!!

Sen i alla fall, kom en kompis C.A  och knackade på . Då så vad det Tjabba länge och väl. Tack för det!

Dagen har bara rullat på utan att jag har varit på humör i eftermiddag......även katten har fått sig en ramsa idag....men det är nog over i morgon! eller  inte....

Var rädda om er!


 Kram // Anette


Frukost 7.30- fil+1 dl allbran
Mellis 10.00- 
Lunch 12.00- köttgryta
Mellis 14.00-
Mellis 16.00- 2 riskakor
Middag 18.00- 1 dl ris +  ca 1 dl (korv,pur jo,grädde,alevo)
Mellis 20.00- 1 is glass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar