Besökare

måndag 22 augusti 2011

Ny vecka igen.....

Dax  för en  liten uppdatering!

Idag var det träning  Ca:  ½ 8 - ½ 9.
 Många gånger när jag är där så tidigt , så är det jag och glada pensionärer . Härligt! jag kan känna det segt, men om jag ser som dom kämpar dessa godingar , (vissa då alltså)  Så ska inte jag klaga!

Har haft ett    " så där humör idag " upp och ner ! Har nog slarvat med vätskan idag!

Försökte fusk väga mig idag , alltså det är ju inte onsdag. Nej då, vågen fick ett spatt  264 kg . Ändå står det på vågen Max 150 kg. Den behövde nya batterier bara . Innan jag hade fått ordning på de så hade jag inte lust att väga mig!

Körde och hämtade M på jobbet , Syster va med ,vi skulle hem till pappa sen och vara lite sociala mot honom, fika och spela kort. Vi hade trevligt några timmar....

Sen följde M med hem för hon ville låna min bil. så det var ju bara till att lämna den . Givetvis frågade hon och jag sa ja! svårt att säga nej, hon behöver den mer än jag!  ......

Så det va allt vad ni fick veta idag! 

Va rädda om er!
Kram // Anette



Frukost 7.30- 2 knäckemackor med ost
Mellis 10.00- 1 päron
Lunch 12.00- ris + fiskbullar
Mellis 14.00- 2 knäcke med hamburgerkött
Mellis 16.00- 2 riskakor
Middag 18.00- Makaroner + köttfärssås ( 2DL )
Mellis 20.00-  2 knäckebröd med lax

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar